Navigace

Nabídka

Manažer zákaznického servisu

Fixní odměna: 28 000 ,-

LokalitaDačiceJazykAngličtina, Čeština
ProfeseManažerVzděláníMaturita
Typ úvazkuHlavní pracovní poměrPublikováno do30. 11. 2025

Pracovní náplň:
–  Každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky
–  Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému
–  Vystavování cenových nabídek pro zákazníky
–  Tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů
–  Tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách
–  Sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI
–  Spolupráce se všemi odděleními napříč společností
–  Řešení Ad-hoc úkolů
–  Účast na zahraničních služebních cestách

Požadujeme:
–  VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou
–  Výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci
–  Všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí
–  Dobrá znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook
–  Přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, „pro zákaznický“ přístup
–  Samostatnost, flexilbilitu, efektivitu při práci
–  Ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority, samostatnost

Nabízíme:
–  Dovolená 25 dnů
–  příspěvek na stravování
–  příspěvek na jazykové vzdělávání
–  pružná pracovní doba

Kontakt: Renata Hronová z firmy Gaudlitz Precision s.r.o., tel.: +420384350391