Manažer zákaznického servisu
Fixní odměna: 28 000 ,-
| Lokalita | Dačice | Jazyk | Angličtina, Čeština |
|---|---|---|---|
| Profese | Manažer | Vzdělání | Maturita |
| Typ úvazku | Hlavní pracovní poměr | Publikováno do | 30. 11. 2025 |
Pracovní náplň:
– Každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky
– Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému
– Vystavování cenových nabídek pro zákazníky
– Tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů
– Tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách
– Sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI
– Spolupráce se všemi odděleními napříč společností
– Řešení Ad-hoc úkolů
– Účast na zahraničních služebních cestách
Požadujeme:
– VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou
– Výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci
– Všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí
– Dobrá znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook
– Přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, „pro zákaznický“ přístup
– Samostatnost, flexilbilitu, efektivitu při práci
– Ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority, samostatnost
Nabízíme:
– Dovolená 25 dnů
– příspěvek na stravování
– příspěvek na jazykové vzdělávání
– pružná pracovní doba
Kontakt: Renata Hronová z firmy Gaudlitz Precision s.r.o., tel.: +420384350391