Navigace

Nabídka

Asistentka jednatele

Odměna v rozmezí: 31 900 - 37 000 ,-

LokalitaOpatovice nad LabemJazykČeština
ProfeseAsistentkaVzděláníMaturita
Typ úvazkuHlavní pracovní poměrPublikováno do30. 11. 2025
DSK stavebniny s.r.o.Společnost DSK stavebniny vznikla v roce 1997 a patří mezi nejvýznamnější dodavatele stavebního materiálu v Královéhradeckém a Pardubickém kraji. Za období své působnosti si společnost vybudovala silnou síť odběratelů z řad stavebních firem a stavebnin. Se svými 9 provozovnami a 80 stálými zaměstnanci obsluhuje i široké portfolio koncových zákazníků. Snahou společnosti je toto portfolio neustále rozšiřovat a poskytovat zákazníkům kvalitní služby. V roce 2019 společnost rozšířila své služby o stavební činnost. Naší motivací je spokojený zákazník. Nabízený sortiment zboží a stále se rozvíjející nabídka služeb, Vám pomohou s realizací jakékoliv stavby. Stále se zvyšující nároky na úsporné a moderní bydlení nás ženou kupředu, díky čemuž neustále využíváme a prodáváme nejmodernější stavební materiály. Záběr našich služeb nám umožňuje nabídnou Vám vše od vyřízení stavebního povolení, zajištění materiálu, výběru vhodných lidských zdrojů, až po samotnou realizaci stavby.

Asistentka jednatele

Úspěšná česká společnost hledá Asistentku pro posílení pracoviště vedení společnosti.

Hledáme někoho, kdo zvládne plnit různorodé úkoly. Dokáže rozeznat, který úkol má prioritu číslo jedna a vše splní v krátkém čase. Zvládne zpracovat přehlednou tabulku v excelu a zároveň má vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb). Určitě se bude hodit i dobrý time management a odolnost vůči stresu.

Náplň práce:

• příprava a zpracování ekonomických analýz,
• tvorba reportů, statistik, prezentací
• pravidelné měsíční kontroly,
• spolupracovat s jednatelem společnosti na optimalizaci a tvorbě firemních procesů,
• běžná administrativní denní činnost – vyřizování e-mailů, telefonátů
• administrativní a organizační podpora jednatele,
• příprava podkladů pro jednání a zpracování zápisů z nich,

Požadujeme:

• ekonomická vzdělání VŠ (SS – praxe 5 let),
• dobrá znalost práce na PC, především MS Office (Word, Excel, Outlook) – konkrétně hojně pracujeme v Excelu – znalosti pokročilých funkcí jsou základ,
• výborná znalost českého jazyka,
• dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmen)
• přesnost, vysoké pracovní nasazení a naprostá časová flexibilita při plnění úkolů,
• psaní všemi deseti nebo umění velmi rychlého psaní,
• schopnost přirozené komunikace, reprezentativní vystupování, ochota učit se, aktivní přístup,
• výborné organizační dovednosti,
• diskrétnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost,
• řidičský průkaz skupiny B
• praxe a znalost ekonomického systému Pohoda výhodou

Nabízíme:

• zázemí stabilní české společnosti s mnohaletou působností na trhu,
• spolupráci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou (první smlouva na 1 rok),
• odpovídající finanční ohodnocení,
• prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
• dlouhodobou spolupráci,
• příspěvek na stravování
• zaměstnaneckou slevu na nákup stavebního materiálu, možnost využití firemní tarify pro soukromé volání, možnost zapůjčení firemní techniky,
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv,