Navigace

Nabídka

Junior obchodník

Odměna dohodou

LokalitaPraha 8JazykAngličtina, Čeština
ProfeseAccount managerVzděláníMaturita
Typ úvazkuHlavní pracovní poměrPublikováno do30. 11. 2025
ALEF Distribution CZ, s.r.o.sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce.

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.

Junior obchodník

Chceš se věnovat obchodu a máš už nějaké kratší zkušenosti. Do obchodního týmu hledáme kolegu, který se chce stát zkušeným obchodníkem v IT oblasti.


Náplň práce:

–  Udržování obchodník aktivit u stávajících zákazníků a řízení obchodních vztahů
–  Zpracovávání nabídek a objednávek od zákazníků
–  Pravidelná každodenní komunikace s partnery a zákazníky (email, telefon, osobní schůzky).
–  Pravidelná komunikace s celým CISCO teamem v daném segmentu.
–  Návrh promo akcí pro svěřený segment, jejich realizace a vyhodnocení.
–  Spolupráce na organizaci akcí a aktivit pro podporu prodeje s interním Marketingovým týmem.
–  Správa kontaktů a poštovních skupin, kampaní v Informačním systému..

Požadujeme:

–  SŠ / VŠ vzdělání
–  Zkušenosti v oblasti obchodu výhodou
–  Schopnost pochopit všechny fáze obchodního případu – schopnost komunikovat jak uvnitř firmy, tak s dodavatelem a se zákazníky, schopnost improvizovat a zároveň pracovat systematicky. Organizační schopnosti pro tvorbu systému, definici procesů.
–  Schopnost pochopit podmínky kontraktu v oblasti IT a jejich následné plnění, schopnost udržet a rozvíjet obchodní vztah.
–  Schopnost samostatné i týmové práce.
–  Schopnost pracovat se stálým nasazením, dovést věci do realizovatelného stavu.
–  Vysoká míra osobní odvahy a motivace uspět
–  Plynulá znalost českého jazyka
–  Základní znalost angličtiny
–  Práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Share Point, apod.

Nabízíme:

–  Stravenkový paušál
–  Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
–  Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
–  Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
–  Roční kupon na MHD
–  Výuku anglického jazyka
–  Možnost multisport karty
–  Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem „kancelář roku 2018“
–  Výkonové odměny

Alef Distribution CZ, s.r.o., Barbora Glöcknerová
Pernerova 691/42, 18600 Praha 8 – Karlín, Česká republika
+420 702 154 099