Junior obchodník
Odměna dohodou
Lokalita | Praha 8 | Jazyk | Angličtina, Čeština |
---|---|---|---|
Profese | Account manager | Vzdělání | Maturita |
Typ úvazku | Hlavní pracovní poměr | Publikováno do | 30. 11. 2025 |
ALEF Distribution CZ, s.r.o. | sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce. |

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.
Junior obchodník
Chceš se věnovat obchodu a máš už nějaké kratší zkušenosti. Do obchodního týmu hledáme kolegu, který se chce stát zkušeným obchodníkem v IT oblasti.
Náplň práce:
– Udržování obchodník aktivit u stávajících zákazníků a řízení obchodních vztahů
– Zpracovávání nabídek a objednávek od zákazníků
– Pravidelná každodenní komunikace s partnery a zákazníky (email, telefon, osobní schůzky).
– Pravidelná komunikace s celým CISCO teamem v daném segmentu.
– Návrh promo akcí pro svěřený segment, jejich realizace a vyhodnocení.
– Spolupráce na organizaci akcí a aktivit pro podporu prodeje s interním Marketingovým týmem.
– Správa kontaktů a poštovních skupin, kampaní v Informačním systému..
Požadujeme:
– SŠ / VŠ vzdělání
– Zkušenosti v oblasti obchodu výhodou
– Schopnost pochopit všechny fáze obchodního případu – schopnost komunikovat jak uvnitř firmy, tak s dodavatelem a se zákazníky, schopnost improvizovat a zároveň pracovat systematicky. Organizační schopnosti pro tvorbu systému, definici procesů.
– Schopnost pochopit podmínky kontraktu v oblasti IT a jejich následné plnění, schopnost udržet a rozvíjet obchodní vztah.
– Schopnost samostatné i týmové práce.
– Schopnost pracovat se stálým nasazením, dovést věci do realizovatelného stavu.
– Vysoká míra osobní odvahy a motivace uspět
– Plynulá znalost českého jazyka
– Základní znalost angličtiny
– Práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Share Point, apod.
Nabízíme:
– Stravenkový paušál
– Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
– Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
– Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
– Roční kupon na MHD
– Výuku anglického jazyka
– Možnost multisport karty
– Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem „kancelář roku 2018“
– Výkonové odměny
Alef Distribution CZ, s.r.o., Barbora Glöcknerová
Pernerova 691/42, 18600 Praha 8 – Karlín, Česká republika
+420 702 154 099