ODBORNÝ ASISTENT/KA
Odměna v rozmezí: 26 000 - 40 000 ,-
Lokalita | Brno-střed | Jazyk | Čeština |
---|---|---|---|
Profese | Administrativní pracovník | Vzdělání | Maturita |
Typ úvazku | Živnostenský list | Publikováno do | 30. 11. 2025 |
Jsi komunikativní osoba?
Nezalekneš se administrativy a máš organizační talent?
Baví tě pomáhat?
Máš zkušenosti z finančního sektoru, nebo jako asistent/ka?
CO TĚ U MĚ ČEKÁ?
– Budeš mou pravou rukou a zajišťovat back office mě a mého týmu.
– Tvořit finanční plány
– Komunikovat s klienty a s partnerskými společnostmi
– Chodit se mnou na obchodní jednání.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJI?
– Umíš dotahovat věci od A do Z.
– Máš kladný vztah k technice a systémům (případně tě potřebné naučíme).
– Komunikace s lidmi, svědomitost a pečlivost pro tebe nejsou cizí pojem.
– Klient je pro tebe vždy na prvním místě.
– Nechybí ti nadšení, energie a vášeň pomáhat svému okolí.
– Umíš si udělat pořádek v papírech (faktury a objednávky).
– Nechceš práci vykonávat jen dle nastavených pravidel, ale baví Tě pravidla a postupy také vymýšlet a tvořit.
NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT?
– Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.
– Pestrou pracovní náplň a možnost naučit se mnoha zajímavým věcem.
– Na zázemí ve kterém je klient na prvním místě.
– Možnost odborného a profesního růstu a seberealizace.
– Kávy kolik jen vypiješ a další benefity, které ti zpříjemní život.
– Při funkční spolupráci plnou důvěru manažera, který nemá problém uvolnit v případě potřeby.
– Podporu ze strany manažerek asistentek/ů a společné teambuildingy.
Informace o pozici
Podnikatel: Michal Sotolář (IČ: 01894269)
Adresa: Křenová 69 Brno 602 00
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou a výše
Benefity: Bonusy/prémie, sleva na finanční produkty, vzdělávací workshopy, školení, zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Finančnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru: Práce 40 hodin/týden
Zájemci posílejte životopis s Vaším kontaktem na michal.sotolar@4fin.cz, budu Vás kontaktovat.