Navigace

Nabídka

ODBORNÝ ASISTENT/KA

Odměna v rozmezí: 26 000 - 40 000 ,-

LokalitaBrno-středJazykČeština
ProfeseAdministrativní pracovníkVzděláníMaturita
Typ úvazkuŽivnostenský listPublikováno do30. 11. 2025

Jsi komunikativní osoba?

Nezalekneš se administrativy a máš organizační talent?

Baví tě pomáhat?

Máš zkušenosti z finančního sektoru, nebo jako asistent/ka?

CO TĚ U MĚ ČEKÁ?

–  Budeš mou pravou rukou a zajišťovat back office mě a mého týmu.
–  Tvořit finanční plány
–  Komunikovat s klienty a s partnerskými společnostmi
–  Chodit se mnou na obchodní jednání.

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJI?

–  Umíš dotahovat věci od A do Z.
–  Máš kladný vztah k technice a systémům (případně tě potřebné naučíme).
–  Komunikace s lidmi, svědomitost a pečlivost pro tebe nejsou cizí pojem.
–  Klient je pro tebe vždy na prvním místě.
–  Nechybí ti nadšení, energie a vášeň pomáhat svému okolí.
–  Umíš si udělat pořádek v papírech (faktury a objednávky).
–  Nechceš práci vykonávat jen dle nastavených pravidel, ale baví Tě pravidla a postupy také vymýšlet a tvořit.

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT?

–  Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.
–  Pestrou pracovní náplň a možnost naučit se mnoha zajímavým věcem.
–  Na zázemí ve kterém je klient na prvním místě.
–  Možnost odborného a profesního růstu a seberealizace.
–  Kávy kolik jen vypiješ a další benefity, které ti zpříjemní život.
–  Při funkční spolupráci plnou důvěru manažera, který nemá problém uvolnit v případě potřeby.
–  Podporu ze strany manažerek asistentek/ů a společné teambuildingy.

Informace o pozici

Podnikatel: Michal Sotolář (IČ: 01894269)
Adresa: Křenová 69 Brno 602 00
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou a výše
Benefity: Bonusy/prémie, sleva na finanční produkty, vzdělávací workshopy, školení, zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Finančnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru: Práce 40 hodin/týden

Zájemci posílejte životopis s Vaším kontaktem na michal.sotolar@4fin.cz, budu Vás kontaktovat.