Procurement Specialist
Odměna dohodou
Lokalita | Praha 8 | Jazyk | Angličtina, Čeština |
---|---|---|---|
Profese | IT analytik, Nákupčí | Vzdělání | Maturita |
Typ úvazku | Hlavní pracovní poměr | Publikováno do | 30. 11. 2025 |
ALEF Distribution CZ, s.r.o. | sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce. |

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.
Procurement Specialist
Pracovní činnost:
– Zajištění nákupu obchodního a neobchodního zboží a služeb.
– Zodpovědnost za zadávání požadavků na nákup do IS a následné operativní procesování nákupu
– Zjištění informací o dostupnosti a termínech dodání zboží, jejich evidence v IS a spolupráce při předávání informací obchodnímu oddělení a zákazníkům.
– Eskalace dodávky obchodního zboží u dodavatele.
– Kontrola oprávněnosti dodavatelských faktur na obchodní zboží.
– Spolupráce na plánování skladového profilu
– Zodpovědnost za sledování aktuálních trendů výrobce Cisco a komunikace změn v rámci Group teamu
– Podílení se na nastavení procesingu nových vendorů v portfoliu společnosti
– V případě nutnosti zástup členů nákupního teamu
– Komunikace se zákazníky vedoucí k uspokojení jejich požadavků a ve prospěch společnosti
– Efektivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními nejen v oblasti nákupu
– Zlepšování kvality služby zákazníkům, zvýšení efektivity nákupu
Požadavky:
– SŠ/VŠ vzdělání.
– Zkušenosti s nákupem v IT oblasti – výhodou
– Zkušenosti v nákupu minimálně 3 roky.
– Znalost nákupních procesů a postupů, znalost logistiky výhodou.
– Znalost práce na PC na vyšší úrovni (MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer).
– Výborná znalost ČJ (ústní i písemný projev), komunikativní AJ, další jazyky výhodou.
– Komunikativnost a ochota učit se nové věci, orientace na řešení problémů, schopnost pracovat samostatně.
– Loajalita k firmě, týmový duch.
Nabízíme:
– Stravenkový paušál
– Možnost pracovat občasně z domova a neomzené Sick Days
– Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
– Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
– Roční kupon na MHD
– Výuku anglického jazyka
– Možnost multisport karty
– Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem „kancelář roku 2018“
– Výkonové odměny
Alef Distribution CZ, s.r.o., Barbora Glöcknerová
Pernerova 691/42, 18600 Praha 8 – Karlín, Česká republika
+420 702 154 099