Navigace

Nabídka

Procurement Specialist

Odměna dohodou

LokalitaPraha 8JazykAngličtina, Čeština
ProfeseIT analytik, NákupčíVzděláníMaturita
Typ úvazkuHlavní pracovní poměrPublikováno do30. 11. 2025
ALEF Distribution CZ, s.r.o.sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce.

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.

Procurement Specialist


Pracovní činnost:

–  Zajištění nákupu obchodního a neobchodního zboží a služeb.
–  Zodpovědnost za zadávání požadavků na nákup do IS a následné operativní procesování nákupu
–  Zjištění informací o dostupnosti a termínech dodání zboží, jejich evidence v IS a spolupráce při předávání informací obchodnímu oddělení a zákazníkům.
–  Eskalace dodávky obchodního zboží u dodavatele.
–  Kontrola oprávněnosti dodavatelských faktur na obchodní zboží.
–  Spolupráce na plánování skladového profilu
–  Zodpovědnost za sledování aktuálních trendů výrobce Cisco a komunikace změn v rámci Group teamu
–  Podílení se na nastavení procesingu nových vendorů v portfoliu společnosti
–  V případě nutnosti zástup členů nákupního teamu
–  Komunikace se zákazníky vedoucí k uspokojení jejich požadavků a ve prospěch společnosti
–  Efektivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními nejen v oblasti nákupu
–  Zlepšování kvality služby zákazníkům, zvýšení efektivity nákupu

Požadavky:

–  SŠ/VŠ vzdělání.
–  Zkušenosti s nákupem v IT oblasti – výhodou
–  Zkušenosti v nákupu minimálně 3 roky.
–  Znalost nákupních procesů a postupů, znalost logistiky výhodou.
–  Znalost práce na PC na vyšší úrovni (MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer).
–  Výborná znalost ČJ (ústní i písemný projev), komunikativní AJ, další jazyky výhodou.
–  Komunikativnost a ochota učit se nové věci, orientace na řešení problémů, schopnost pracovat samostatně.
–  Loajalita k firmě, týmový duch.

Nabízíme:

–  Stravenkový paušál
–  Možnost pracovat občasně z domova a neomzené Sick Days
–  Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
–  Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
–  Roční kupon na MHD
–  Výuku anglického jazyka
–  Možnost multisport karty
–  Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem „kancelář roku 2018“
–  Výkonové odměny

Alef Distribution CZ, s.r.o., Barbora Glöcknerová
Pernerova 691/42, 18600 Praha 8 – Karlín, Česká republika
+420 702 154 099