Navigace

Nabídka

Specialista zpracování servisní podpory

Odměna dohodou

LokalitaPraha 8JazykAngličtina, Čeština
ProfeseIT konzultantVzděláníMaturita
Typ úvazkuHlavní pracovní poměrPublikováno do30. 11. 2025
ALEF Distribution CZ, s.r.o.sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce.

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.


Co tě u nás čeká?

–  Odpovědnost za zpracování servisní podpory:
–  Nákup servisní podpory
–  Fakturace vendor a managed servisů
–  Evidence a administrace smluv servisní podpory
–  Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisní podpory včetně spolupráce na cenotvorbě s využitím znalostí prostředí zákazníka a podmínek dodavatelů
–  Komunikace s dodavateli servisní podpory
–  Objednávka služeb u dodavatelů
–  Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
–  Spolupráce s dalšími odděleními společnosti na definici pravidel, procesů servisní podpory
–  Udržování aktuálních informací o servisním modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
–  Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům

Co bys měl umět a znát?

–  Analytické a systematické myšlení
–  Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
–  Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
–  Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
–  Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
–  Pokročilá znalost MS Excel
–  Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
–  Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
–  Angličtina na komunikativní úrovni

A co ti můžeme nabídnout?

–  Stravenkovou kartu Sodexo
–  Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
–  Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
–  Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
–  Roční kupon na MHD
–  Výuku anglického jazyka
–  Možnost multisport karty
–  Výkonové odměny