Specialista zpracování servisní podpory
Odměna dohodou
Lokalita | Praha 8 | Jazyk | Angličtina, Čeština |
---|---|---|---|
Profese | IT konzultant | Vzdělání | Maturita |
Typ úvazku | Hlavní pracovní poměr | Publikováno do | 30. 11. 2025 |
ALEF Distribution CZ, s.r.o. | sme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 27 let a je nás již přes 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti. Od roku 2018 sídlí ALEF v srdci Karlína v nové budově Butterfly a naše pracovní prostory jsou kompletně v IT duchu skloubené s firemní identitou ponorky, která pro nás symbolizuje soudržnost, spolupráci a sílu. I díky tomu jsme získali za design těchto prostor ocenění Kanceláře roku v oblasti IT za rok 2018. Nezapomínáme ani na zábavu. Rádi zajdeme společně na pivo, do kina, nebo pořádáme pravidelné akce pro jednotlivé teamy, mikulášské pro naše rodiny, vánoční večírky, ale i teambuildingové akce. |

Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 7 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již více než 25 let a je nás již téměř 400. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.
Co tě u nás čeká?
– Odpovědnost za zpracování servisní podpory:
– Nákup servisní podpory
– Fakturace vendor a managed servisů
– Evidence a administrace smluv servisní podpory
– Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisní podpory včetně spolupráce na cenotvorbě s využitím znalostí prostředí zákazníka a podmínek dodavatelů
– Komunikace s dodavateli servisní podpory
– Objednávka služeb u dodavatelů
– Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
– Spolupráce s dalšími odděleními společnosti na definici pravidel, procesů servisní podpory
– Udržování aktuálních informací o servisním modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
– Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům
Co bys měl umět a znát?
– Analytické a systematické myšlení
– Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
– Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
– Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
– Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
– Pokročilá znalost MS Excel
– Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
– Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
– Angličtina na komunikativní úrovni
A co ti můžeme nabídnout?
– Stravenkovou kartu Sodexo
– Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
– Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
– Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
– Roční kupon na MHD
– Výuku anglického jazyka
– Možnost multisport karty
– Výkonové odměny